安放青春

小峰和小菲的理想主义!

When I am down and, oh my soul, so weary; When troubles come and my heart burdened be; Then, I am still and wait here in the silence,  Until you come and sit awhile with me. 当我失落的时候,噢,我的灵魂,感到多么的疲倦; 当有困难时,我的心背负着重担, 然后,我会在寂静中等待, 直到你的到来,并与我小坐片刻。

评论(1)

热度(4)

© 安放青春 | Powered by LOFTER